REGULAMENTUL CAMPANIEI RED BULL
“Red Bull – Prinde viteza maxima la premii – Kaufland Romania”
01.06.2024 – 30.06.2024
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
1.1. Campania promotionala " Red Bull – Prinde viteza maxima la premii - Kaufland Romania” (denumita in continuare “Campania”, “Concursul” sau “Promotia”) este organizata si desfasurata de catre Red Bull Romania S.R.L., cu sediul in Romania, Bucuresti, Unirii View, Bd Corneliu Coposu, nr 6-8, sector 3, telefon 0213020961, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/10212/2004, CIF RO 16539193 (denumita in cele ce urmeaza „Red Bull Romania” sau “Organizatorul”).
1.2. Participantii in prezenta Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului
Regulament Oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”). Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.
1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul campaniei https://k.promoredbull.ro/. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC Interactions Marketing SRL, cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, numita in cele ce urmeaza “Agentia” sau Imputernicitul. Agentia va actiona strict sub indrumarile Organizatorului.
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial pe parcursul derularii Campaniei, inclusiv perioada, elemente ale mecanismului Campaniei, forma si continutul premiilor, insa nu si valoarea, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare. Modificarile vor intra in vigoare dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei promotionale https://k.promoredbull.ro/.
1.6. Organizatorul si Agentia vor fi numiti in continuare ori separat ca atare, ori impreuna ca “societatile implicate in organizarea Campaniei”.
1.7. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar prevederile Regulamentului vor prevala.
SECTIUNEA 2. ARIA SI OBIECTUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania promotionala este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in mediul
online, pe website-ul https://k.promoredbull.ro/ in conformitate cu prezentul Regulament al
Campaniei.
2.2 Inscrierea in Campanie se va face dupa cumpararea a cel putin un produs Red Bull din reteaua de magazine Kaufland Romania, exclusiv in perioada campaniei si prin completarea unui formular de inscriere online prin accesarea website-ului https://k.promoredbull.ro/.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania se va desfasura in perioada 01 iunie 2024 – 30 iunie 2024, ora 23:59:59 inclusiv (denumita in continuare “Perioada Campaniei”). Orice inscriere in Campanie inainte de data 01 iunie 2024 sau dupa data de 30 iunie 2024, ora 23:59:59, nu va fi luata in considerare in prezenta Campanie.
3.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial pe parcursul Campaniei, prin intocmirea de Acte Aditionale la prezentul Regulament, urmand ca modificarile sa intre in vigoare la data publicarii pe site a actelor aditionale.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada si elementele Campaniei pe parcursul
derularii acesteia, respectand conditiile de la art. 1.5.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu varsta de minim 18 ani
impliniti pana la data inceperii campaniei, cu domiciliul sau resedinta in Romania, sau cetatean strain rezident pe teritoriul Romaniei (care poate face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara), denumiti in continuare ’’Participanti’’, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei, ai magazinelor partenere si ale celorlalte entitati juridice implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie, rude de gradul I).
4.2. Inscrierea in Campania promotionala presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si
neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
4.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campania
promotionala, precum si dreptul de a elimina din Campania promotionala orice persoana din
categoriile mentionate in art. 4.1. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campania
promotionala are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campania promotionala,
respectiv imposibilitatea acordarii premiilor in cazul castigatorilor desemnati.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
5.1 Conditii privind inscrierea in Campania promotionala
5.1.1 Pentru inscrierea valida in vederea participarii la Campania promotionala este necesara
indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
o Nume
o Prenume
o Telefon
o E-mail
o Incarcarea pozei bonului fiscal
5.2 Modalitatea de inscriere in Campanie
Pentru inscrierea in Campanie, Participantii trebuie:
5.2.1 Sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Art. 4 de mai sus.
5.2.2 Sa cumpere cel putin un produs participant la Campanie, in perioada Campaniei, doar din magazinele din reteaua Kaufland Romania.
5.2.3 Sa pastreze bonul fiscal in original, care atesta achizitia a cel putin unui produs Red Bull participant la promotie, in perioada Promotiei, dintr-un magazin din reteaua Kaufland Romania, pentru validare, in cazul in care sunt desemnati castigatori.
5.2.4 Sa acceseze website-ul https://k.promoredbull.ro/.
5.2.5 Sa completeze in perioada 01 iunie 2024, ora 00:00:00 – 30 iunie 2024, ora 23:59:59, formularul de inscriere care contine urmatoarele date:
o Nume
o Prenume
o Telefon
o E-mail
o Sa incarce poza bonului fiscal
o Sa bifeze declaratiile de mai jos, inserate in formularul de inscriere:
(*) Declar ca am peste 18 ani, am citit, inteles si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.
(**) Confirm ca am fost informat, am citit Regulamentul Campaniei si am inteles informatiile privind prelucrarea datelor incluse in Anexa 1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acesteia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre Red Bull Romania S.R.L. si persoanele imputernicite de catre acesta.
Toate campurile marcate cu * si ** sunt obligatorii. Nebifarea campurilor duce la imposibilitatea inscrierii in Campania promotionala.
Obligatoriu, Participantul trebuie sa incarce poza bonului fiscal (poza trebuia sa aiba maxim 4MB si trebuie, obligatoriu, sa fie in format .jpg, .jpeg si/sau .png. Orice alt format al imaginii sau alt tip de document NU va putea fi incarcat pe website).
Nu vor fi luate in considerare numerele de telefon nevalabile, nealocate, care nu pot fi identificate sau nu apartin uneia dintre urmatoarele retelele de telefonie mobila din Romania Telekom, Orange, Vodafone sau Digi Mobil.
Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „TRIMITE”.
SECTIUNEA 6. PRODUSE PARTICIPANTE
6.1 In campanie participa orice produs Red Bull 250ml sau Red Bull 355ml, inclusiv pachetele de 4 sau 6 doze, exclusiv in magazinele din reteaua Kaufland Romania, in perioada campaniei, respectiv 01 iunie 2024, ora 00:00:00 – 30 iunie 2024, ora 23:59:59, numite in continuare “Produse participante.”
6.2 Produsele participante NU vor avea un design special care anunta Promotia.
6.3 Dupa data incheierii Promotiei, produsele participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate
de Produse participante, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si
nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la
concluzia actualitatii ori continuarii Promotiei.
6.4 Produsele participante la Promotie vor putea fi achizitionate in limita stocului disponibil, exclusiv din magazinele din reteaua Kaufland Romania.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 In cadrul Campaniei promotionale vor fi acordate urmatoarele premii/categorii de premii:
Categorie premiu |
Descriere Premiu |
Nr. max premii / categorie |
1 |
Troller Red Bull |
5 |
2 |
Rucsac Red Bull |
50 |
3 |
Sapca Red Bull |
100 |
7.2 Valoarea neta a premiilor este in valoare de 4.327,4 EUR fara TVA.
7.3 Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
7.4 In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga un singur premiu de acelasi tip.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
8.1. Premiile vor fi acordate prin tragere la sorti la sfarsitul campaniei. In cel mult 10 zile lucratoare de la finalizarea Campaniei, va avea loc la sediul Agentiei si in prezenta unui notar public, o tragere la sorti la care vor participa toate inscrierile care respecta pasii de la art. 5. La aceasta tragere se vor extrage 155 castigatori si 465 rezerve.
8.2. In conditiile in care un castigator nu va fi validat, premiul respectiv se va acorda unei rezerve.
8.3. In conditiile in care nu exista un numar necesar de participanti sau un premiu nu a putut fi oferit (de ex daca au fost epuizate toate rezervele si nu s-a reusit valiadarea), Premiile raman in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 9. VALIDAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
9.1. Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
9.2. Nu se accepta bonuri fiscale emise de Kaufland Romania in afara perioadei campaniei, emise de vreun magazin Kaufland Romania din afara Romaniei, sau de vreo alta entitate juridica in afara de KAUFLAND ROMANIA S.A.
9.3. Pentru ca un consumator participant in Campanie sa fie validat ca si castigator, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 4;
- sa fi achizitionat cel putin un produs participante la Campanie in perioada de desfasurare a acesteia;
- sa se fi inscris cu un bon fiscal cu o data de achizitie in perioada campaniei;
- sa se fi inscris in mod corespunzator, conform art. 5;
- sa poata sa fie contactat la numarul de telefon mobil sau pe emailul de pe care s-a inscris in Campanie, in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii sale ca si castigator;
- sa ofere detaliile cerute de reprezentantul Organizatorului.
- sa ofere Agentiei, in termen de maxim 3 zile lucratoare, adresa de livrare la care se doreste livrarea premiului.
- In cazul premiilor “Troller Red Bull” sa ofere Agentiei, in termen de maxim 3 zile lucratoare, o copie dupa actul de identitate si adresa de livrare la care se doreste livrarea premiului.
9.4. In cazul in care vreunul dintre participantii desemnati castigatori nu respecta conditiile stabilite in cadrul prezentului articol, ori refuza prezentarea informatiilor cerute, Organizatorul va decide invalidarea castigatorului initial si se va trece la urmatoarea rezerva. Daca niciuna dintre rezerve destinate premiului respectiv, nu respecta conditiile stabilite in cadrul prezentului articol, ori refuza prezentarea informatiilor cerute, Organizatorul va decide invalidarea premiului si acesta ramane in posesia Organizatorului.
9.5. Se va apela la participantii desemnati cu titlul de rezerve in cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului, acesta nu poate lua legatura cu participantul extras castigator in termenul stabilit in prezentul Regulament sau respectivul participant nu este validat din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului Regulament.
9.6. Refuzul potentialului castigator, manifestat expres si echivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale si a bonului de casa in vederea validarii si atribuirii premiului duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.
9.7. Toate premiile acordate in cadrul acestei campanii trebuie sa fie revendicate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, in caz contrar, acele premii nerevendicate ori invalidate din cauza nerespectarii termenilor si conditiilor din prezentul Regulament, nu mai sunt datorate de catre Organizator.
9.8. Premiile Campaniei vor fi acordate numai in conformitate cu prevederile acestui regulament. Acordarea premiilor catre castigatori se va face in termen de 30 zile lucratoare de la data validarii castigatorului.
9.9. Castigatorii validati vor fi facuti cunoscuti pe pagina https://k.promoredbull.ro/, intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii promotionale in termen de maxim 30 zile de la data validarii acestora.
9.10. Acordarea premiilor se va face prin expedierea acestora la adresele indicate de catre castigatori, pe cheltuiala Agentiei, prin curierat privat, ulterior incheierii procesului de validare a Castigatorilor.
9.10.1. Premiile Campaniei de tipul “Troller Red Bull” vor fi predate catre Castigatorii Campaniei pe baza unui proces verbal, in doua exemplare, semnat si completat de acestia. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea si/sau predarea efectiva a premiului catre un castigator conduce la pierderea definitiva a dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
9.11. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si de a invalida (in cazul unui castig) Participantii care sunt suspecti de frauda (de exemplu, dar fara a se limita la cei care completeaza formularul cu date fictive).
9.12. In cazul in care un Participant este descalificat sau eliminat din Campanie, Red Bull nu are obligatia de a publica acest lucru.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
10.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
10.2. Participantilor la Campania promotionala nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei promotionale (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campania promotionala etc).
10.3. Chiar daca premiile pot fi acordate de Agentie (Interactions Marketing S.R.L.), impozitul va fi platit de organizator (Red Bull Romania S.R.L.).
SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
11.1. Organizatorul si societatile implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea participarii datorita unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi: situatii in care datele completate in formularul de inscriere in Campania promotionala contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane, defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului etc. sau alte motive independente de Organizator. Prin inscrierea in Campania promotionala, Participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial, precum si toate deciziile luate de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea acesteia.
11.2. Organizatorul si Agentia nu sunt raspunzatori pentru: situatiile in care participantul nu poate fi contactat de catre Organizator sau Agentia sau de catre curieri pentru livrarea premiului; deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiului dupa momentul primirii acestuia de catre castigator, din partea Organizatorului; eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiul, indiferent de natura acestor prejudicii.
11.3. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta si este de acord cu urmatoarele:
11.4. Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru situatiile in care un potential castigator comunica in mod eronat sau nu mai este disponibil la datele de contact comunicate pentru intrarea in posesia premiului.
11.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate, fara ca Organizatorul sa aiba obligatia de a anunta participantii care au efectuat respectivele participari invalide.
11.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei si imaginea acesteia.
11.7. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de catre Participanti.
11.8. Organizatorul/ Agentia nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei promotionale.
11.9. Dupa inmanarea premiului, conform Regulamentului, orice obligatie de natura morala si/sau financiara a Organizatorului fata de castigator inceteaza.
11.10. Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii efective a mesajelor/ inscrierilor de catre Participanti.
11.11. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a Participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.
11.12. Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a persoanelor care au facilitat castigarea de premii, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
12.1. Avand in vedere ca prin inscrierea participantilor in Campanie se vor prelucra date cu caracter personal, participantii sunt rugati sa consulte Anexa nr. 1. atasata la acest Regulament pentru a lua la cunostinta de modalitatea in care sunt prelucrate datele cu caracter personal.
SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
13.1. Prezenta Campanie promotionala poate inceta inaintea termenului mentionat numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie promotionala, dar numai dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei promotionale https://k.promoredbull.ro/.
SECTIUNEA 14. LITIGII
14.1. In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campania promotionala, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente romane in jurisdictia carora se afla Organizatorul. Orice reclamatii sau sesizari referitoare la Campania promotionala se primesc in scris, la adresa Organizatorului pana la finalul perioadei Campaniei.
SECTIUNEA 15. FORTA MAJORA
15.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
15.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie acest lucru in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
16.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
16.2. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe website-ul Campaniei sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial
ANEXA NR. 1 DIN DATA DE 01.06.2024 LA
REGULAMENTUL CAMPANIEI RED BULL
“Red Bull – Prinde viteza maxima la premii - Kaufland Romania”
01.06.2024 – 30.06.2024
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de
catre Red Bull Romania S.R.L., cu sediul in Romania, Bucuresti, Unirii View, Bd Corneliu Coposu, Nr 6-8, sector 3, telefon 0213020961, fax 0213020969, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/10212/2004, CIF RO 16539193, denumita in continuare "Operatorul", prin intermediul Interactions Marketing SRL, cu sediul in sediul in str. Siriului nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 105582, (denumit in continuare "Imputernicitul").
Organizatorul si Agentia se obliga sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pe Durata Campaniei. In acest sens, Organizatorul si Agentia vor prelucra cu buna credinta datele cu caracter personal ale Participantilor, asigurand pastrarea confidentialitatii si respectarea dreptului la viata privata, prelucrarea efectuandu-se cu respectarea prezentului Regulament si a legislatiei in vigoare in materia protectiei datelor cu caracter personal.
In cadrul prezentei Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
* Doar pentru castigatorii
** Doar pentru castigatorii premiilor « Troller Red Bull » :
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
Nu se vor prelucra datele cu caracter personal pentru niciun alt scop incompatibil cu scopurile prezentate in aceasta sectiune, cu exceptia cazurilor in care se va solicita o alta prelucrare sau exista o obligatie stabilita prin lege de a respecta anumite prevederi interne sau internationale. Organizatorul nu va transfera datele cu caracter personal ale Participantilor catre o tara din afara Uniunii Europene/ Spatiului Economic European.
Daca Participantii nu doresc ca datele cu caracter personal ale acestora sa fie prelucrate in scopurile precizate, acestia nu vor putea sa fie inscrisi in Campanie intrucat aceste informatii sunt de esenta identificarii Participantului, iar pe de alta parte, datele de identificare sunt necesare in vederea respectarii mecanicii campaniei.
Temeiul prelucrarii datelor sunt:
.
Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi stocate timp de 1 an de la incheierea Promotiei. In cazul participantilor care si-au exprimat acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopuri de marketing/transmitere materiale publicitare, durata prelucrarii va fi pana la revocarea consimtamantului acordat. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare. Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse in termen 1 an de zile de la incheierea Promotiei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Promotie.
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca
aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrari Datelor cu
Caracter Personal.
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
Intrucat la Campanie pot participa doar persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.